суботу, 21 лютого 2015 р.

ЗАГАЛОМ ПРО КУРС

    Висловлюю свою вдячність авторам проекту. Такий курс має місце бути. Світ не стоїть на місці, диктує нові вимоги, тому встигати за перебігом подій стає дедалі тяжче. Інтернет та технології є тим ресурсом, який допомагає багатьом рухатися "в ногу" з часом. Діти-індиго, уже в два роки вправно виконують різноманітні завдання на гаджетах. Вони можуть увімкнути ноутбук, розблокувати планшет, знайти потрібний контакт та значок браузера на моніторі. Тому ми старше покоління не можемо зганьбитися в їх очах. Як говорилося у віршику першокласника: ..........
                             А якщо ми щось не зможем,
                             Нам учитель допоможе!
                             Він все знає, він все може!
    Однак дещо складно було виконувати завдання курсу паралельно із навчальним процесом. Про те навіть тут можна знайти позитив, такий темп та навантаження вчергове перенесли мене в студентські роки де недоспані ночі, постійний стан втоми і не завжди докінця виконані завдання були такими питовими. Але кінцевий результат як завжди вчасно зданий та має пристойний вигляд.

Модуль 11. РЕФЛЕКСІЯ

От ми й на фінішній прямій!
    Сьогодні нас чекало останнє занняття курсу... на ньому ми презентували своє портфоліо.
Поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення теми та основними документами портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових портфоліо з'ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення 
всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. 
Було цікаво порівняти свої можливості як молодого фахівця з досвідченими педагогами.

Модуль 10. РЕФЛЕКСІЯ

       Передостаннє заняття... 
Тема: Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій.
 
    Як на мене тема допомоги з використанням комп'ютерних технології вельми і вельми актуальна. Зважаючи на стрімкий розвиток соціальних мереж та поширення інтернету є всі умови для того аби вести онлайн-консультації, передавати файли та переглядати роботи і тут вже не "пройде" відмовка "забув вдома". Це дуже зручно і швидко! Інтернет зближує! =)
  Робота над модулем дозволила мені:
• Сфокусувати увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цілей.
• Обговорити, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення власної ефективності та для підтримки навчання учнів.
• Розпочала роботу над створенням ресурсу для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти.
• Розпланувати, етапи вивчення обраної теми та створити інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.
•  Переглянула наявність усіх складових свого Портфоліо;
•  Знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян;
І на кінець - рефлексія та групове обговорення чому ми навчилися;


Модуль 9. РЕФЛЕКСІЯ

   Опрацьовуючи тему "Диференціація навчання різних учнів", ми працюючи в парах розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Отримані від колег пропозиції та коментарі допомогли мені удосконалити роботу та спосіб оцінювання. 
   У цьому модулі я разом з іншими учасниками трейнінгу:
  1. Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
  2. Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
  3. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
  4. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  5. Створила інструменти для підсумкового оцінювання;
  6. Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; 
  7. В чергове внесла корективи в план вивчення теми;
  8. Критично оцінила, чого навчилася, та над чим ще варто попрацювати; 
  9. Зробила перші кроки стосовно планування інструктивних матеріалів для навчального проекту.
  10. Розглянула можнивості більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних 
    технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?