середу, 11 лютого 2015 р.

Модуль 4. РЕФЛЕКСІЯ

Даний модуль дозволив мені конкретизувати основні запитання проекту та обдумати за яким принципом буде здійснене оцінювання учнів за роботу над проектом. Тема допомогла мені вирішити проблему оцінювання учнів на уроках. Повсністю солідарна з ідеєю оцінювання ПОТРЕБ учнів, а не лише контролю їх результативності. Цю методику намагатимусь застосовувати в подальшій роботі.

Модуль 3. РЕФЛЕКСІЯ


- Ми обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
- Переглянула вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- Сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
- Зважаючи на специфіку обраного мною навчального предмету, проектні дослідження є одним із видів робіт. Тому мені було цікаво і корисно працювати над модулем. Перш за все це дозволило мені вдосконалити своє бачення і підходи до такого виду робіт. Цікавим і правильним на мій погляд є система поділу навчальних запитань на ключові, тематичні та змістові. В подальшому намагатимусь впроваджувати її в свою діяльність. Хоча метод і потребує часових ресурсів для опрацювання проблемного завдання (питання). Проте він просто ідеально підходить для диференційованої форми навчання та дозволяє учням детально та всебічно опрацювати вузький напрям інформації.
- РРТ - стара добра програма, що поліпшує сприйняття інформації спираючись на візуалізацію, стала в нагоді при створенні презентації проекту.
- Програмування :( з цим мені було складніше, всі ці посилання... в такі моменти починаєш розуміти наскільки мало ти ще знаєш і як багато ще можна дізнатися. Це породжує бажання вчитися більше й краще!!! Що ж, будемо вчитися ;)