пʼятницю, 20 лютого 2015 р.

Модуль 8. РЕФЛЕКСІЯ

Цей модуль мені допоміг :
· Ознайомитися із використанням засобів оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення на вищих рівнях та оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту;
· Оцінити варіант учнівської роботи;
· Проаналізувати думки колег стосовно удосконалення розробленого зразка учнівської роботи;
· Проаналізувати на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів;
· Передбачити виникнення труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання;
· Розробити форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи;
· Переглянути учнівський приклад з огляду на розроблену форму оцінювання;
· Внести зміни у план вивчення теми;
· Описати у блозі особисті думки та враження щодо навчання за модулем.

Модуль 7. РЕФЛЕКСІЯ


     На занятті ми обговорили форми захисту різних проектів, спрогнозували можливості учнів і співставили їх з вимогами.
  Використання Інтернету та програмного забезпечення шкільних комп'ютерів значно розширюють можливості учнів з "Природознавства". Учні можуть переглядати відео з різноманітними природними процесами та явищами, що сприяє кращому сприйняттю та усвідомлення, а не лише можливості сприйняти на слух та уявити. Ілюстрації є такох хорошим матеріалом при вивченні статичних процесів, схем явищ тощо. Сьогодні ми обговорювали прості форми представлення результатів роботи, серед них: публікація, презентація, прості веб-ресурси.
     Отож, ознайомившись з цим модулем, я навчилася :
· Визначати стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на їх розвиток;
· Зрозуміти як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання;
· Створити приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блоґу) для демонстрації виконання учнями проекту;
· Написати перший варіант розділу діяльність учнів у плані вивчення теми;
· Описати у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем.

Модуль 6. РЕФЛЕКСІЯ

Екватор... 6 заняття... середина курсу!!!
    Спілкування та співпраця в Інтернеті - дуже цікава, а головне актуальна тема! На трейнінгу ми розглянули питання співпраці за допомогою мережі Веб. Це дуже швидко та зручно, можна отримати максимум інформації за мінімум часу та дещиці зусиль. Однак перед нами виникає проблема достовірності такої інформації, захист її авторського права. Що стосується учнів то в даному випадку мене особисто турбує безпеки роботи дітей в мережі Інтернет. І мова йде не лише про небеспеку комп'ютерних вірусів, тому що "всесвітня павутина" містить в собі багато проблем в плані безпечної праці, шахрайства та моралі.
   Після вельми цікавої та пізнавальної (для більшості) бесіди, ми плавно перейшли до роботи над проектною діяльністю... На сам перед, я доклала розумових зусиль для планування використання Інтернет ресурсів для співпраці та спілкування при виконанні завдань проекту. Після чого переглянула та відредагувала план вивчення теми. 
А потім настав час рефлексії.