суботу, 21 лютого 2015 р.

Модуль 9. РЕФЛЕКСІЯ

   Опрацьовуючи тему "Диференціація навчання різних учнів", ми працюючи в парах розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Отримані від колег пропозиції та коментарі допомогли мені удосконалити роботу та спосіб оцінювання. 
   У цьому модулі я разом з іншими учасниками трейнінгу:
  1. Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
  2. Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
  3. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
  4. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  5. Створила інструменти для підсумкового оцінювання;
  6. Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; 
  7. В чергове внесла корективи в план вивчення теми;
  8. Критично оцінила, чого навчилася, та над чим ще варто попрацювати; 
  9. Зробила перші кроки стосовно планування інструктивних матеріалів для навчального проекту.
  10. Розглянула можнивості більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних 
    технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

Немає коментарів:

Дописати коментар