Опрацьовуючи тему "Диференціація навчання різних учнів", ми працюючи в парах розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Отримані від колег пропозиції та коментарі допомогли мені удосконалити роботу та спосіб оцінювання.
У цьому модулі я разом з іншими учасниками трейнінгу:
-
Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
-
Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
-
Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
-
Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
-
Створила інструменти для підсумкового оцінювання;
-
Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
-
В чергове внесла корективи в план вивчення теми;
-
Критично оцінила, чого навчилася, та над чим ще варто попрацювати;
-
Зробила перші кроки стосовно планування інструктивних матеріалів для навчального проекту.
-
Розглянула можнивості більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
- Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створила інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- В чергове внесла корективи в план вивчення теми;
- Критично оцінила, чого навчилася, та над чим ще варто попрацювати;
- Зробила перші кроки стосовно планування інструктивних матеріалів для навчального проекту.
- Розглянула можнивості більш ефективного використання інформаційно-комунікаційнихтехнології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Немає коментарів:
Дописати коментар