пʼятницю, 20 лютого 2015 р.

Модуль 7. РЕФЛЕКСІЯ


     На занятті ми обговорили форми захисту різних проектів, спрогнозували можливості учнів і співставили їх з вимогами.
  Використання Інтернету та програмного забезпечення шкільних комп'ютерів значно розширюють можливості учнів з "Природознавства". Учні можуть переглядати відео з різноманітними природними процесами та явищами, що сприяє кращому сприйняттю та усвідомлення, а не лише можливості сприйняти на слух та уявити. Ілюстрації є такох хорошим матеріалом при вивченні статичних процесів, схем явищ тощо. Сьогодні ми обговорювали прості форми представлення результатів роботи, серед них: публікація, презентація, прості веб-ресурси.
     Отож, ознайомившись з цим модулем, я навчилася :
· Визначати стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на їх розвиток;
· Зрозуміти як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання;
· Створити приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блоґу) для демонстрації виконання учнями проекту;
· Написати перший варіант розділу діяльність учнів у плані вивчення теми;
· Описати у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем.

Немає коментарів:

Дописати коментар